Figures de protecció de la natura (Figuras de protección de la naturaleza)

Al podcast Ecosfera parlem de les figures legals de protecció de la natura: els espais naturals protegits i els dominis públics. Parlem del domini públic hidràulic (llits de rius i barrancs), del domini públic de les costes (zones litorals) i de les vies pecuàries (assegadors)
Analitzem la recent modificació de la Llei de Costes que permet la compra-venda d'immobles situats sobre el domini públic de costes o domini públic marítim-terrestre (DPMT). Continuem amb la migració del podcast sobre divulgació mediambiental Ecosfera al portal de referència iVoox: Ecosfera 7, temporada 1 (23/2/2009). Figures de protecció de la natura.
---
En el podcast Ecosfera hablamos de las figuras legales de protección de la naturaleza: los espacios naturales protegidos y los dominios públicos. Hablamos del dominio público hidráulico (cauces de ríos y barrancos), del dominio público de las costas (zonas litorales) y de las vías pecuarias (cañadas). Analizamos la reciente modificación de la Ley de Costas que permite la compra-venta de inmuebles emplazados sobre dominio público de costas o dominio público marítimo terrestre (DPMT). Continuamos con la migración del podcast sobre divulgación medioambiental Ecosfera al portal de referencia iVoox: Ecosfera 7, temporada 1 (23/2/2009). Figures de protecció de la natura.
---
ECOSFERA es un espai radiofònic de contingut mediambiental del programa setmanal l'Almàssera de Ràdio Sant Vicent (95.2 FM, Sant Vicent del Raspeig, Alacant), que es va emetre entre desembre del 2008 i juny del 2011. Darrere d'ECOSFERA estan Juli Colomer Valcárcel i Gema Llorens Canosa, en les tasques de producció, guió i locució (AGL mediambient · Agència Laboratori mediambient).
Contacte: AGLmediambient@gmail.com
---
ECOSFERA es un espacio radiofónico de contenido medioambiental del programa semanal l'Almàssera de Radio San Vicente (95.2 FM, San Vicente del Raspeig, Alicante), que se emitió entre diciembre de 2008 y junio de 2011. Detrás de ECOSFERA están Julio Colomer Valcárcel y Gema Llorens Canosa, en las tareas de producción, guión y locución (AGL mediambient · Agència Laboratori mediambient).
Contacto: AGLmediambient@gmail.com